دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ وهنر اراک
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ وهنر اراک

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ وهنر اراک

روابط عمومی کارورزی 2

یک خبر راجع به روابط عمومی پالایشگاه شازند

روابط عمومی پالایشگاه شازند حایزرتبه برتر فرهنگی وزارت نفت شد


اراک-ایرنا- روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره ) شازند در بین روابط عمومی های وزارت نفت حایز رتبه برتر فرهنگی شد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره ) شازند ، 'عباس سلیمانی ' مدیر روابط عمومی این پالایشگاه بر اساس نظر هیات داوران و اعضای کمیته کارشناسی آثار منتخب موفق به دریافت تندیس افتخار از سوی وزیر نفت شد.




بر این اساس، روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره ) شازند از بین یک هزار و 20 اثر ارسالی به ششمین جشنواره روابط عمومی های صنعت نفت و صرف 300 نفر ساعت کار داوری، توسط کارشناسان عرصه اطلاع رسانی موفق به کسب این موفقیت شد .

ایجاد انگیزه و تحقق و تعالی چشم انداز والای صنعت نفت در عرصه داخلی و بین المللی و ارتقاء سطح علمی روابط عمومی ها از جمله اهداف این جشنواره عنوان شده است.

روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره ) شازند در سالهای گذشته نیز در حوزه های مختلف اطلاع رسانی و روبط عمومی رتبه برتر جشنواره های صنعت نفت را به خود اختصاص داده است.

پالایشگاه امام خمینی (ره ) شازند از واحدهای وابسته به شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی ایران، در شهرستان شازند استان مرکزی واقع شده است. 

این مجموعه به عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران، در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار بشکه در روز، راه اندازی شد و نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرایی آن در نخستین سال پس از جنگ ایران و عراق آغاز شد.ک/3



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.